نحوه تعویض کارتریج 37A پرینتر M608n اچ پی

نحوه تعویض کارتریج 37A پرینتر M608n اچ پی

نحوه تعویض کارتریج 37A پرینتر M608n اچ پی

نحوه تعویض کارتریج 37A پرینتر M608n اچ پی

چاپگر HP LaserJet Enterprise M608n یک دستگاه تک کاره لیزری سیاه وسفید است که دارای ابعاد 17 x 18.3 x 15 و وزنی حدود 47.7 پوندی است که برای محیط های کاری پرمصرف ایده آل است. این مدل دارای چندین گزینه برای کار با رسانه های مختلف است ، از جمله یک سینی چند منظوره 100 برگه که قادر به کار با انواع کاغذهای مختلف و یک فیدر استاندارد 550 برگ برای کارهای چاپی عمومی است. این چاپگر حتی دارای توان ماهانه 275،000 صفحه است تا اطمینان حاصل شود که می تواند کارهای ساده ای را با سرعت انجام دهد.همجنین دارای یک پنل کنترل LCD  2.7 اینچی است که برای عملکرد های مختلف درآن تعبیه شده است.

عملکرد بالا و ایمن

از طریق پرینتر M608n کارهای چاپی را سرعت ببخشید و هزینه کاغذتان را کاهش دهید. اسناد دو طرفه را تقریباً به همان سرعت به صورت یک طرفه چاپ کنید. این چاپگر سریع  اولین صفحه شما درکمتر از زمان 5.3 ثانیه چاپ می کند.سرعت چاپ در پرینتر M608n برابر 65 برگه در دقیقه، همچنین دارای حداکثر وضوح چاپ 1200*1200 دی پی آی است،که متن و اسناد با کیفیتی با تکنولوژی FastRes ایجاد می کند.

این چاپگر به دلیل طراحی خلاقانه و فناوری تونر ، از انرژی بسیار کمی استفاده می کند که همانطور که در بالا اشاره شد دارای سینی کاغذ 550 برگه برای اندازه کاغذ A6 تا legal است.

*خرید کارتریج 37A اچ پی*

**برای خرید تونر شارژ کارتریج 37A به تونر مراجعه کنید.**

شبکه های دسترسی متنوع

پرینتر  M608n با استفاده از HP Web Jetadmin کنترل متمرکز محیط چاپ خود را دردست بگیرید و به تجارت خود کمک کنید.این پرینتر با استفاده قابلیت چاپ موبایل شامل Apple AirPrint ، HP ePrint و Mopria است که براحتی میتوانید اسناد خودتان را با سرعت چاپ کنید.

صفحات چاپی دقیق و بیشتر

بوسیله چاپگر M608n متن های دقیق و سیاه و گرافیک های واضح ایجاد کنید و همچنین با استفاده از کارتریج های اصلی تونر HP با تکنولوژی JetIntelligence تعداد بیشتری صفحات در هر کارتریج نسبت به مدل های قبلی میتوانید چاپ کنید. کارتریج بکار رفته در پرینتر M608n با کد فنی CF237A ، مدل HP 37A  میباشد که کارکرد آن 11000 برگ است.

الو کارتریج نمایندگی فروش انواع کارتریج‌های جوهر افشان و تونر لیزری اورجینال و فابریک، هد پلاتر و کارتریج پلاتر

برای تعمیر انواع پرینتر اچ پی خود میتوانید با تعمیرکاران مجرب ما تماس بگیرید و یا به قسمت تعمیر ماشین های اداری مراجعه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره فوری