نحوه تعویض فیوزر پرینتر M501dn اچ پی

نحوه تعویض فیوزر پرینتر M501dn اچ پی

نحوه تعویض فیوزر پرینتر M501dn اچ پی

نحوه تعویض فیوزر پرینتر M501dn اچ پی

پرینتر HP LaserJet M501dn برای یک دفتر کوچک یا متوسط گزینه مناسبی به عنوان چاپگر تک لیزری است. M501dn مجموعه ای از ویژگی های قوی ، سرعت مناسب ، ظرفیت کاغذ استاندارد بالا و کیفیت خروجی بالاتر از آن برخوردار است و برای چاپ در حجم ساخته شده است. این دستگاه دارای ویژگی های امنیتی مانند چاپ محافظت شده با رمز عبور است که در صفحه کلید روی خود چاپگر قرار دارد.

پرینتر M501dn با ابعاد ، 16.46 x 14.80 x 11.38 in اینچ و وزنی حدود 25.6 پوند دارد که می تواند بر روی یک میز بزرگ جای بگیرد. پنل جلویی دارای یک LCD تک رنگ ، یک کنترل دو طرفه (فلش های بالا و پایین با دکمه OK بین آنها) و یک صفحه کلید عددی برای چاپ ایمن قرار داد. یک پورت USB در پشت چاپگر برای ذخیره کارهای چاپی که کاربر از طریق آن می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

ویژگی های بزرگ

با پرینتر M501dn دیگر منتظر نخواهید بود و صفحه اول خود را در حداقل 7.3 ثانیه از حالت خواب با صرفه جویی در انرژی چاپ کنید.این دستگاه به لطف طراحی خلاقانه و فناوری تونر ، با مصرف کم انرژی خود را در کلاس بهترینه جای می دهد.سرعت چاپ پرینتر M501dn 45 برگ در دقیقه و برای کاغذ A5 می توانید تا 65 برگ در دقیقه اسناد خودتان را چاپ کنید.پرینتر M501dn با داشتن سینی 100 برگ ورودی چندگانه و سینی دوم 550 برگی و در صورت لزوم و نیاز یک سینی 550 دیگر هم به آن میتوانید اضافه کنید . این پرینتر کم حجم و کم صدا برای قرار گرفتن در فضاهای تنگ طراحی شده است و حداکثر ظرفیت  سینی1200 برگه را در اختیار شما قرار می دهد.

چاپگر M501dnدارای حداکثر توان ماهانه 100000 برگ می باشد و این امر را برای چاپ با حجم بالا مناسب می کند که مقدار پیشنهاد شده حدود 1500 تا 6000 برگ توصیه می شود.

خرید کارتریج 87A پرینتر M501 اچ پی

 

امنیت بالا و راحتی در مدیریت اسناد

چاپگر M501dn  اتصال USB و Ethernet را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از طریق تلفن های همراه و تبلت های iOS و اندروید (هر دو سازگار با AirPrint و(Mopria Alliance ، مشروط بر اینکه آنها در همان شبکه   Wi-Fi باشند که چاپگر شما قرار داشته باشد.زبان چاپ این دستگاه شامل HP PCL 5, HP PCL 6, HP postscript level 3 emulation, direct PDF (v 1.7) printing, URF, PCLM, PWG  است.

با توجه به ویژگی های امنیتی که در برابر تهدیدات پیچیده دارد ، از خاموش شدن دستگاه هنگام چاپ جلوگیری می کند. به راحتی دستگاه ها و تنظیمات را با استفاده از ویژگی HP Web Jetadmin با مجموعه ای از ویژگیهای ضروری مدیریت کنید.

کیفیت خروجی

کیفیت وضوح چاپ پرینتر M501dn  600*600 دی پی آی که با استفاده از فناوری ضد تقلب و تأیید هویت کارتریج ، از کیفیت اصلی HP که برای آن پول پرداخت کرده اید اطمینان حاصل کنید. میتوانید بلافاصله با کارتریج تونر 6000 برگ از پیش نصب شده شروع به چاپ کنید و آن را با یک کارتریج با کارایی بالا جایگزین کنید. کارتریج بکار رفته در پرینتر M501dn  با کد فنی CF287A ، مدل HP 87A میباشد که کارکرد آن 8550 برگ است.

الو کارتریج نمایندگی فروش انواع کارتریج‌های جوهر افشان و تونر لیزری اورجینال و فابریک، هد پلاتر و کارتریج پلاتر

برای تعمیر انواع کارتریج خود میتوانید با تعمیرکاران مجرب ما تماس بگیرید و یا به قسمت تعمیرات ماشین های اداری مراجعه کنید.

 *خرید کارتریج 87A اچ پی*

 

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره فوری